Tuesday, December 9, 2008

Y! Pingbox

Nu stiu daca ati observat, dar mi s-a imbogatit meniul stanga al blogului cu o mica ferestruica unde puteti sa imi scrieti mesaje atunci cand sunt online :)
Yahoo Messenger versiunea 9 are niste features tare simpatice, printre care acest Pingbox. Se activeaza destul de usor, din meniul messengerului, apoi obiectul embeded se adauga ca si gadget pe blog sau pe orice alt webpage.
L-am testat destul de bine (4 sesiuni active, de pe diverse IP-uri) si vad ca nu divulga informatii care sunt confidentiale (nici macar adevaratul meu ID de messenger). Treaba este ca toti vizitatorii care scriu sunt inregistrati in messenger in sectiunea de Pingbox - dar numai pe durata activitatii sesiunii.
Ce imi mai place este ca atunci cand sunt offline nu se pot trimite mesaje inspre mine (ma scuteste de a avea prea multe off-line-uri, care oricum nu imi prea plac).
Eu una ma declar deocamdata incantata de acest feature :) sper sa nu fiu bombardata de mesaje aiurea de la necunoscuti, dar pe cunoscuti ii invit sa imi scrie :)
Daca va place si voua, il puteti activa foarte usor.

No comments: