Wednesday, January 28, 2009

Poll - Which One Does Suit Me Better?

Fac un sondaj de opinie si am nevoie de pareri. Trebuie musai sa ma vopsesc pt. ca azi mi-a amintit Moni ca mi se vad radacinile - horror! Si pentru ca tot urmeaza sa imi pun iar culori in cap, si pentru ca unii imi zic ca blondul ma prinde cel mai bine, altii ca trebuie sa revin la culoarea mea, sau la roscat, sau la brunet sau, sau, sau, ce-ar fi sa fac un sondaj de opinie si sa culeg voturile?
Pun mai jos niste poze cu mine "in culori" - ce parere aveti? Which one goes better with me?

A) Rosu (well, sort of):

B) Blond (ma rog, un fel de, in poza ce urmeaza, but get an idea!)

C) Natural (culoarea mea)



D) Alta varianta (imi pare rau ca nu am poze cu mine pe negru ca a fost si aia o varianta la un moment dat)

PS: nu conteaza calitatea pozelor/postura/frizura etc., ci pur si simplu ma intereseaza culoarea si atat.

15 comments:

oppie said...

culoarea ta naturala as zice eu :P

Anonymous said...

si eu tot pe natural as merge.
iar pe locul doi rosu.

Georgi said...

blond,blond!!! Seris, mi se pare cel mai rafinat! cand esti blonda, arati foarte sofisticat, pe locul 2 rosu, culoarea naturala...scuze dar te face sa arati foarte ...common, nu-ti sta rau, dar nu te scoate in evidenta!parerea mea

Sabotor said...

culoarea naturala :)

LiaLia said...

In primul rand, blondul e f dificil de intretinut. Si chiar daca arata super bine primele 2 saptamani, la primii milimetri de radacina, brusc se transforma in nashpa! Cu pielea ta alba si cu faptul ca nu te fardezi decat f putin, cred ca cel mai bine iti pune in evidenta ochii prima culoare roshul sort of :) By the way, si eu revin la culoarea care m-a consacrat :D Roshu Vulpe :))) Pupez

Veronica said...

tin sa va multumesc pt opinii!

pana ieri eram convinsa ca revin la culoarea mea, nu de alta, dar exact cum a zis si Lia, m-am saturat de atata intretinere si chimicale varsate in par din tz in tz saptamani - azi parca as merge cu blond :D - no specific reason, tot vorba Liei, blondul e o stare de spirit :)

am uitat sa va zic ca in general fac fix pe dos de cum sunt sfatuita :D dar e de bineeeee ca nu v-am zis din start :D

Georgi said...

Best choice!! ooops...o sa faca exact pe dos...n-am spus nimic!!

Sabotor said...

Mai, dar in cazul asta, care ar fi opusul? Roscata? Blonda? Bruneta? :))

Veronica said...

haide mai sabotor, ca arat mai young & funny blonda, nu crezi?
ia uita-te aici

irina. iri. irinuca. irinel. said...

rosu. cel din prima poza. si daca iti cumperi si un ondulator si ti-l intorci, doar putin asa,esti perfecta!

Alecs said...

Eu zic ca blondul te prinde cel mai bine :D.

Anonymous said...

mie mi-a placut foarte mult blondul avut langa cei doi prieteni ai tai... desi cred ca e cel putin obositor sa ii cari dupa tine tot timpul. da, deci blond, indiferent de reactiile celor doi!

Anonymous said...

Asa si...cum a ramas? Sau, mai bine zis, ce ai ales? Mie imi placea blodul:)

Veronica said...

blond a ramas! :)

Anonymous said...

A) Rosu (well, sort of)