Saturday, September 13, 2008

Shinny weather (in my heart)

Mi-am pastrat casa, de unde am vazut cele mai frumoase apusuri, proiectul meu de la scoala merge cum nu se poate mai bine, am tone de idei, rezultatele sunt promising, am chef de scris si scriu cu spor, mi-am facut prieteni noi, am pierdut un prieten dar am castigat alt prieten cu care rad si ma simt foarte bine, am pierdut o colega de apartament dar am castigat una care e muuuult mai haioasa si pe gustul meu... azi ploua in Manchester dar in inima mea e Soare.
Adaugare: vreau sa imi iau pisica! in urma cautarilor rezultatele sunt urmatoarele: aici ca sa faci rost de o pisicuta, trebuie sa scoti din buzunar intre 25 si 300 de lire :( ma gandesc la bietii pui care sunt aruncati in Romania in strada sau inecati.... si inca ceva: mi-e dor de Mica.

No comments: