Tuesday, September 30, 2008

Lazy

Sunt melancolica, plictisita, visatoare, un amalgam de senzatii si un apetit pentru calatorii.. cred ca Holland Trip nu a facut decat sa imi reaminteasca cat de happy sunt cand calatoresc. Si da, am reusit sa mentin performanta pe care am initiat-o in 2001: aceea de a nu trece 1 an in care sa nu fi vizitat macar o tara noua.. so I did it this year too.. dar parca nu e suficient: MAI VREAU!

Bilant Bifate:
--------------
Belgia - Bruxelles
Luxembourg - Luxembourg
Franta - Paris, Marseille, Nice, Cannes
Austria - Viena
Ungaria - Budapesta
Italia - Venice, Verona, Alpi
Monacco - Monacco
Spania - Barcelona, Madrid
Portugalia - Lisbon, Fatima, Estoril
Germania - Nurnberg, Ingolstadt
Cehia - Praga
Malta - La Valletta
Bulgaria - Varna, Golden Sands
Olanda - Den Haag, Amsterdam, Utrecht, Delft
Anglia - London, Manchester, Liverpool, Leeds, Sheffield, Chester, Birmingham, Blackpool
Wales - Conwy, Llandudno
United States - Phoenix (Arizona), Las Vegas (Nevada), Los Angeles (California), Hollywood (CA), Santa Monica (CA), Beverly Hills (CA), Scottsdale (AZ), Grand Canyon (Nevada)

In plan:
1) tarile nordice: Suedia, Norvegia, Finlanda, Danemarca
2) Estonia, Letonia si Lituania
3) Polonia, Slovacia si Ucraina
4) Fostele tari Yugoslave
5) Grecia + Turcia + Cipru +Albania - un tur cu Yannis, Hara, Joachim si Elton
6) Irlanda - e pe vine!! Scotia la fel, soon to be

Deocamdata asta imi e target-ul, sper sa pot bifa toata Europa pana in 2010. Apoi incep Asia si Africa - daca o sa fiu in schedule.

3 comments:

Iulia said...

cat de invidiez!
felicitari!
la cat mai multe!
si in doi :)

LiaLia said...

:) Sper sa adaug cat de curand si eu macar ce e la tine in lista :) Pup

Veronica said...

Iuli, cred ca mai bine de jumate au fost vazute in doi :) sper ca si restul sa fie tot in 2 de acum incolo ;)
Lia si eu sper la fel! pasiunea mea pt calatorii sper sa fie molipsitoare si din cauza asta ii si fac atata propaganda peste tot (inclusiv pe blog :P)