Thursday, September 4, 2008

Short Update

Dupa cum am estimat, in ultima seara cu Elton a fost tristete, desi am incercat fiecare sa o facem o seara vesela: printre altele, deja l-am insurat cu sora colegei mele de apartament, mainly because colega (btw: inca nu ii stiu numele) a fost 'rezervata' de Joachim (citat Joachim: "your flatmate is mine, Elton can have her sister"). Si pentru ca nu suport despartirile de nici o culoare, nu pot decat sa scriu cateva cuvinte pe marginea acestui eveniment: este foarte foarte greu pentru oameni sa let it go. Orice.. de la o persoana, la o idee, un vis, un business, un job, anything. Si trebuie sa ai o gramada de curaj mai ales in decizii atat de greu de luat. Si o personalitate puternica care sa te tina ferm in decizia luata, sa nu te intorci inapoi sau sa regreti ca nu ai luat-o pe alt drum.

Eu inca ma lupt cu asta... Dar ca sa citez pe Elton: maybe it is all about the experience we gain here. And the people we meet.

PS: good reasons to keep me blogging: http://www.sciam.com/article.cfm?id=the-healthy-type&sc=rss

No comments: