Friday, October 10, 2008

New Proofs I Am a GOOD Chef :D

Aseara dupa ce am vb cu The menthal, am hotarat ca e cazul sa imi fac ceva bun. Cumparasem din Tesco niste porumb de pus la fiert si abia asteptam sa il fac pt ca runda trecuta a putrezit in frigider pana mi-am amintit eu de el. Asa ca de data asta am zis ca o sa il fierb right away. Zis si facut, desi era 12 noaptea, am zis ca totusi il las la fiert pana ma mai dau eu putin pe net si mai citesc una-alta.
Am pus oala pe foc, capacul la oala si am plecat in camera mea.
Am adormit f tarziu din cauza nelinistilor mele care imi ocupau toate gandurile, am pus ceasul sa sune la 9:30 dimineata. De dim, ma trezesc intr-un tipat de groaza: "Veee-roooo-niiii-caaaaaaaaa !!!!" Buimaca cum eram, am raspuns in romana, cu o voce de om super adormit: "Da, ce-i?" fara sa imi dau seama ca vorbeam cu englezoaica mea. Am sarit din pat cand am auzit 2 bubuituri in usa de parca ar fi luat foc casa... si cand am iesit in hol......... m-a izbit un puternic miros de ARS. In loc sa inlemnesc, evident am taiat-o in bucatarie: Porumbuuuuul :((( a stat saracul la fiert 9 ore. Culmea culmilor e ca nu a luat nimic foc (well, de fapt au astia masuri de protectie ca nu ai voie cu flacara sau foc in casa, aragazul nostru este electric si are plita electrica). Useless to say ca am gasit porumbul carbonizat, oala carbonizata, capacul necarbonizat dar negru... inca ma mir..
I mean eu am ceva experienta la activ cu uitatul mancarii in cuptor, dar in afara de o supa uitata pe cuptor pana am ars oala, niciodata nu am lasat nimic la carbonizat PE aragaz.
Si ca sa fac acum bilantul, lucrurile stau cam asa:
1) 3 portii vinete uitate in cuptor - vinete explodate in tot cuptorul, scoase scrum si chinuit spalat cuptor cateva ore;
2) uitat ciorba la fiert, aruncat tot ce a mai ramas, cu tot cu oala
3) uitat cartofi in cuptor pt 11 ore! gasit niste pietre negre in loc de cartofi.
4) uitat porumb la fiert pentru 9 ore. gasit porumb carbonizat, oala carbonizata, capac negru, nefunctional anymore. aruncat totul la pachet.

Shhhh, sa nu va aud!! Am valeitati de bucatareasa :D

Adaugare: Nu va lasati inselati de culorile din poza. Din considerente tehnice (tel Nokia 6230) culorile au iesit distorsionate. Credeti-ma pe cuvant ca porumbul era ca pana corbului, l-am atins si s-a sfaramitat ca un castel de nisip.

3 comments:

Sabotor said...

:)

Eh, se mai intampla. Perseverand insa, pana la urma vei ajunge un bucatar (n-are forma feminina?) desavarsit. Sau vei da foc la casa, da' hai sa fim optimisti si sa nu ne gandim la a 2-a varianta :)

LiaLia said...

:)) Eu, care sunt o pasionata de gatit (de pe la 14 ani asa), nu pot decat sa stramb din nas la asemenea incidente si sa-ti spun GET ONLY HOME DELIVERY FOOD! :))))) Acum serios vorbind, cand stateam la ai mei la casa ne-a ars casa dintr-o neatentie si de atunci am o mare fobie fatza de fum si foc, brrrrr. Bine ca totul s-a terminat cu bine. Pup fata gospodina! :))

Veronica said...

hehe - exista undeva pe hol o alarma care ar trebui sa faca galagie mare la detectie de fum. numai ca destepti cum sunt ei, englezii au hotarat sa puna usi AntiFire peste tot, deci iti dai seama, ca sa ajunga fumul la alarma, trebuie sa arda intai toata bucataria :D well, smart people, ce sa mai zic. Multumiri oricum pt aprecieri Lia, si Sabotorului pentru viziunea optimista in care ma incadreaza :D