Thursday, October 9, 2008

The Menthal

De cateva saptamani exista un nebun care ma suna disperat si imi da tone de mesaje de genul: 'I am your well wisher u just make me ur mate only.' nu vorbeste prea corect engleza si din conversatiile de 1 minut pe care le-am avut cu el am dedus ca ar fi arab. Incheie mereu cu TC (take care i assume)... nu il cunosc si el pretinde ca nu ma cunoaste dar vrea sa imi fie prieten... la inceput am crezut ca e o gluma, dar joaca a continuat in ciuda amenintarilor mele ca il dau pe mana politiei daca imi mai trimite vreun mesaj. Acum ma suna noaptea, pe la 12, sub numar ascuns (!!) sa ma intrebe de ce nu vreau sa fie prietenul meu?
The guy must be really SICK! Acum incepe sa ma sperie intrucat se pare ca e really menthal!
Si parca nu imi ajungeau grijile din ultimele zile :( acum stau sa ma uit in spatele meu pe strada sa vad daca nu ma urmareste nebunul. arghhhhhhhhhhhhh!!!!

2 comments:

Sabotor said...

Eu zic sa apelezi cu incredere la "serviciile" politiei. Serios.

Veronica said...

eu cred ca l-am speriat cu ultimele amenintari pt ca s-a potolit. nu a mai dat nici un mesaj si nici nu a mai sunat. joy! i got rid of him.