Thursday, October 2, 2008

Hyper confused

Sunt bulversata. Lia a scris un post zilele trecute care a fost ca un trigger de stare pentru mine: what the heck am I doing? Should I still go back to RO for good?
Am impresia ca pasesc pe nisipuri miscatoare: daca pana acum cateva saptamani eram ferm convinsa ca o sa regasesc paradisul pierdut de-acasa (a se citi starea mea de vesnica multumire, veselie si lipsa de griji, plus bonus nelipsitele concerte in draguta-mi masina, asteptand cuminte la cozile de la semafoarele din trafic) , a venit postul acesta sa imi reaminteasca despre realitatea cruda din Romania. O mare tiganiada pe care am detestat-o de cand ma stiu. Si ca un facut, incepand din secunda in care am citit postingul, lantul 'conicidentelor' a crescut: Sabotor ma sfatuieste acelasi lucru, prietenii imi spun cum abia asteapta si ei sansa de a pleca mai inspre vest, cunostinte apropiate imi povetesc ce mare greseala au facut ca s-au intors in tara la terminarea masterelor, fosti colegi de munca se plang de cat de prost merg toate in ultima vreme, parintii imi spun ca ar trebui sa imi reconsider decizia si sa mai stau totusi prin zari albastre.. La naiba! Cat de rau poate sa fie acasa??? I mean recunosc, am fost in Romania de 2 ori in ultimele 15 luni, in vacanta, dar totusi... sa se fi dus totul doar inspre rau?
Exista cineva care sa imi dea si mie un motiv pentru care merita sa vin acasa? PLEASE!

5 comments:

LiaLia said...

Draga mea, eu tocmai am facut o postare cu lucruri de care sa fii mandra ca esti romanca. Dar cred eu ca poti sa simti romaneste si acolo, asta nu ti-o va lua nimeni niciodata :)

Sabotor said...

Stii, totul e perfect in Romania cand mergi doar pentru un week-end sau in concediu... Eu daca stau o perioada mai mare, incep sa vad din nou motivele pentru care am plecat din Romania.

paula said...

Cam in aceeasi situatie suntem si noi: incercam sa gasim motive sa ne intoarcem acasa. Insa pana acum totul este contra. Ca turist da, e ok, vezi partea buna a lucrurilor, insa cand te gandesti ca trebuie sa TRAIESTI in tigania si haosul de acolo… pe care nu ai cum sa le eviti, nu ai cum sa traiesti intr-un glob de cristal. Prietenii care s-au intors in Romania regreta acum si ne sfatuiesc sa ne gandim bine inainte sa luam o decizie.

Veronica said...

Ceva ce mi se potriveste la ora asta: 'Our plans miscarry because they have no aim. When you don't know what harbor you're aiming for, no wind is the right wind.' (Seneca)

irina. iri. irinuca. irinel. said...

mie mi se rupe de tigani si de haos si de mizeria din Romania! aseara am petrecut 2 ore cu prietenii mei si am fost fericita. cand m-am intors, ploua si zburau frunzele ca-n filme, dar totul era viu si am gandit ca am cea mai frumoasa toamna din lume. asta e casa mea. asta e romania mea. nu ma intereseaza restul. intelegi ce vreau sa spun.