Friday, October 31, 2008

Trick or Treat ?

In pauza de masa am fost la Sainsbury sa imi cumpar niste fructe. Pe strada m-am intalnit cu Batman si cu o vrajitoare, in magazin am dat peste alte 2 vrajitoare cu cutii cu panze de paianjen si cu maturi, si in timp ce stateam la raft sa imi aleg strugurii una din ele a reusit sa ma sperie cu un bol in forma de bostan, plin cu bomboane, dintre care iesea o mana verde. Bomboanele erau din partea casei pentru toti clientii care intrau in magazin. Cand am dat sa iau bomboana, mana cea verde m-a ciupit!!
Am intrat in spiritul Halloween-ului, abia astept sa ma plimb diseara pe strazile orasului sa vad cu cine ma mai intalnesc.. anul trecut m-am intalnit cu Peter Pan :D si multi multi scheleti si dracusori.
In loc sa imi cumpar fructe, mi-am cumparat niste cercei cu Batmani si dovlecei, asa ca anul asta nu ma mai costumez in PhD student si mananc doar daca am parte de Treat. More news soon. Boo-hoo :P

Later Edit: M-am intors de la petrecere. Evident ca l-am intalnit si pe Peter Pan, nu? Vreau doar sa amintesc ca din multitudinea de costumatii si de masti, cea mai ingenioasa mi s-a parut a unora (3 baieti) care s-au costumat in lazi de bere; berea Foster era chiar Tasty... ;) L-am vazut pe Scissors Man, pe omul cu bostan in loc de cap (astia nu sunt sanatosi la cap!! unul chiar a scos tot miezul unui bostan si si-a pus bostanul in cap! a stat toata noaptea cu bostanul ala pe post de masca, si banuiesc ca avea vreo 3 kile coaja respectiva). Ce m-a distrat cel mai tare e ca un negru s-a costumat in.. negru, o chinezoaica in... chinezoaica, apoi a mai fost unul Bart Simpson, o mireasa sedusa si parasita si niste tipe costumate intr-un fel de prostituate :D l-am vazut si pe Michelangelo din testoasele Ninja, o gramada de monstri si extraterestri, vrajitoare, oameni paianjeni, ba chiar si Superman venise la petrecere, a lasat ordinea si linistea la latitudinea altora in seara asta.

No comments: