Saturday, May 10, 2008

Offer a bit of help..

De ceva timp mi-am tot propus sa scriu despre caritatile de aici din UK si cat de bine functioneaza si cum fiecare om pe care il stiu eu doneaza lunar o suma pentru diverse organizatii. Sunt chiar persoane care se ataseaza profund de o organizatie si de cauzele ei si ii raman loiali de-a lungul vietii..
Prima caritate cu care am luat contactul a fost OXFAM, atunci cand Cinthia (prietena mea din Brazilia) a donat toate lucrusoarele care nu ii mai trebuiau. La Oxfam poti dona orice si chiar citeam zilele trecute pe site-ul lor ca au primit si donatii mai neobisnuite, ca de exemplu o barca sau un magar.. din banii obtinuti din vanzari, charity-ul ajuta oamenii din zonele afectate de saracie.
Tot zilele trecute am observat o mobilitate extraordinara in presa, media, charities, legat de tragedia din Myanmar - in fiecare pauza publicitara se face apel la generozitatea oamenilor care pot dona pentru ajutorarea celor afectati de ciclon... In toamna, am asistat la un show online care strangea bani pentru copiii saraci, de pe urma caruia s-au strans 2 milioane de lire.... imi doresc sa existe si in Romania o astfel de mobilizare pentru scopuri caritabile, sunt convinsa ca fiecare din noi poate contribui cu o mica suma - chiar si 100.000 (sau 10 lei mai nou) pe luna - stransi de la 1 milion de oameni cel putin - calculati cat inseamna si ce schimbari poate aduce pentru cei neajutorati.... nu trebuie stranse sume mari de la putinii bogati, fiecare poate dona din putinul lui si sa faca viata mai frumoasa pentru altii care nu s-au nascut intr-o lume atat de buna.
Si imi doresc sa existe mai multa informare si propaganda pe aceasta tema in tara... fiecare ar putea contribui - daca nu cu bani, macar cu lucruri donate sau chiar munca voluntara care este de nepretuit.. poate asa reusim sa pretuim mai mult si noi ceea ce avem..

No comments: