Thursday, May 8, 2008

Amazing Life

De cateva zile incoace pana si cand merg pe strada sau cand sunt in autobuz, zambesc.. cred ca vreau-nu-vreau, o sa ajung si eu ca oamenii zambareti care ma inconjoara :) - da - si asta e un zambet :)
Zambesc pentru ca sunt fericita, pentru ca ma bucur de fiecare secunda din viata mea, pentru ca pe zi ce trece realizez ca sunt un om Liber - ca ma simt libera aici, chiar daca sunt intre straini.. strainii acestia imi plac.
Azi simt fericirea ca ma inunda - doar pentru ca traiesc aici in orasul acesta care mi se pare acum minunat (stiu ca la inceput l-am urat si m-am plans cu fiecare ocazie ca nu imi place). Dar acum 2 saptamani mi-a placut verdele crud de peste tot, acum o saptamana rozul pe care il vedeam in toti copacii, iar saptamana aceasta, iubesc Soareleeeeee... si zambesc :)

It's just a ride, it's just a ride
No need to run, no need to hide
It'll take you all around
Sometimes you're up
Sometimes you're down

My life is an amazing ride.

No comments: