Monday, May 19, 2008

Da, Da, Da ... si Nu, Nu, Nu..

Ca sa il citez pe prietenul meu Yannis care nu demult ma intreba cum se spune Yes si No in romaneste - si dupa ce l-am invatat eu cele doua cuvinte, de cate ori se vorbea de ceva misto recita cu un zambet tamp: Da, da, da! La fel cand ii displacea ceva: il auzeam dintr-o data: Nu, Nu, Nu :)
Well, nu am mai scris de ceva timp si sunt 2 chestii mari si late despre care m-am gandit sa amintesc:

1) Da, Da, Da! Blackpool si Mareea.
A fost pentru prima data in viata mea cand am observat live fenomenul - plaja a fost invadata in cateva ore de apa - si vorbesc aici despre 70 sau mai bine de m de plaja - pentru ca apoi in alte cateva ore, apele sa se retraga.


2) Nu, Nu, Nu! Scotienii in Manchester la cupa UEFA.
Am fost complet trista sa vad orasul meu frumos invadat de Hulligans - veniti sa isi sustina echipa favorita in finala cupei UEFA. Din curiozitate, am mers pana in centru in seara respectiva, unde stiam ca o sa se adune sa vada meciul pentru ca se instalasera niste ecrane gigantice si erau asteptati peste 100,000 de suporteri scotieni (care btw: venisera de la 6 AM desi meciul incepea la 8 PM - au 'aerisit' toate magazinele de bautura). I-am auzit, vazut pe totii in albastru si cu lazile de bere pe umeri - din Oxford Road pana in St Peter's Square si Piccadilly Gardens - erau pana si in Mall in Arendale - cu palarii si steaguri dupa ei... si ce au lasat in urma - putea fi demn de povesti de groaza....
las pozele sa vorbeasca.


5 comments:

LiaLia said...

Draga mea, tocmai cand vroiam sa-ti spun ca te invidiez, ca DA DA DA vreau la tine acolo, mi-ai aratat ca si acolo se poate :( Cu mandrie patriotica iti spun ca si la noi, chiar in frumosul si civilizatul Cluj, huliganii care se dau de mari suporteri, au reusit chiar sa-l pocneasca pe un jandarm cu un bolovan in cap. Infratirea-ntre popoare, nu?

Veronica said...

Lia, vrei sa subliniez si diferenta? :) pai a doua zi pana la pranz, orasul arata complet nou si curat ca si cum nici nu trecusera hoardele scotiene pe acolo - deci aici se poate - in RO inca mai am dubii ;)

Anonymous said...

bine ai revenit, deja incepusem sa ma intreb ce se intampla, de ce nu mai scrii...

Veronica said...

Adelle, just busy, busy, busy.. :(

Anonymous said...

Din cate am inteles cei din Manchester le-au spus scotienilor ca nu pun nici un televizor pentru ei ca sa nu mai vina in numar mare in centrul si pana la urma s-au razgandit cand au vazut cati erau. Oricum au facut vazare uriasa...si hotelurile au fost pline( care a mai ajuns la hotel :))
Alina