Friday, January 23, 2009

In My Friend I Find A Second Self

Dedicata tuturor prietenilor mei out there!

Oamenii din jurul meu spun ca sunt o fire foarte sociabila si ca imi pot face usor prieteni.
De fapt, pentru mine termenul asta de Prieten are un sens putin mai profund. Da, socializez foarte usor, imi plac oamenii de toate felurile, imi place sa vorbesc cu ei, sa ii descopar, sa rad cu ei, sa aflu, sa cunosc, sa patrund in lumile lor. Dar nu cred ca e destul pentru a-i numi prieteni. Deunazi l-am intrebat pe Hone cum ar defini el un prieten - prieten in adevaratul sens. Nu mai stiu ce mi-a raspuns (nu pt ca nu ma intereseaza ce spune ci pentru ca lately sufar de serioase lack-uri de memorie) insa imi amintesc ce i-am spus eu: ca un prieten pentru mine un e acel om in mana caruia mi-as lasa viata atunci cand as fi in deruta si nu as stii ce sa fac, un om care as fi sigura ca m-ar aduna si m-ar pune back on track asa cum s-ar pune pe el.
Nu am multi prieteni si am foaaaarte multe cunostinte. Aici mi-am facut cativa prieteni de suflet fara de care nu stiu daca as fi supravietuit. Oameni pe care ii iubesc infinit si pe care imi doresc sa ii duc cu mine in orice colt de lume ar fi sa ajung. Ciudatenia ciudatenilor este ca majoritatea celor din categoria Prieteni s-au raspandit in zarile albastre, majoritatea in America, apoi in Spania, in Olanda, sau 'in croaziera'. In facultate am ajus sa traiesc o adevarata drama, cum ca raman fara prieteni intrucat toti au luat calea vestului. In Romania mi-au mai ramas nici mai mult si nici mai putin de 4 prieteni. E mult? E putin? Oricum, mult mai putini decat cei care sunt din lumea larga sau s-au raspandit in lumea larga.
Cand am avut o dilema, Irina mi-a spus ca ar trebui sa merg acolo unde imi sunt prietenii... dar prietenii mei sunt risipiti! unde sa merg? daca ii am pe unii langa mine nu o sa ii am pe altii, sunt nevoita sa aleg pana la urma cui o sa ii simt lipsa.
Daca fiecare prieten reprezinta un second Self, inseamna ca Self-ul meu este deja un self universal, pentru ca traiesc in atatea colturi de lume!

"There is magic in long-distance friendships. They let you relate to other human beings in a way that goes beyond being physically together and is often more profound." ~Diana Cortes

3 comments:

Georgi said...

Ramane sa descoperim ce si cat avem in comun, si poate si mai interesant ce nu avem in comun si cum gasim o cale de mijloc ;) Adresa de email este georgi_claudia@yahoo.com Astept vesti! O zi buna!

Sabotor said...

Considera-te norocoasa, mie mi-a ramas un singur prieten in Romania.....

Veronica said...

et tu Brutus?