Sunday, January 18, 2009

Moso Moso

Periplul meu prin bucatariile internationale s-a continuat cu bucataria Thai.
La coltul strazii mele este un restaurant foarte cochet, cu specific asiatic, in principiu bucatarie chinezeasca si Thai. De cate ori trec pe langa el ma uit inauntru prin geamurile mari care dau la strada si tot de fiecare data cand Hone a fost aici ne-am propus sa intram si sa avem un nice dinner.
Intr-o miercuri seara, am avut un quiet dinner out la Moso-Moso.
Atmosfera a fost mirobolanta, chelnerii si chelneritele sunt foarte draguti si amabili, toti asiatici, ne-au dat si sugestii si ne-au aduc creveti din partea casei pana cand meniul pe care l-am comandat a fost gata. Am ales un meniu pentru doua persoane (£16.50 per person) care a constat in:

Soup
1. Thai spicy hot and sour chicken soup (Me)
2. Beijing chilli and sour soup with prawn crackers (Hone)

Hot platter
(for 2 persons)
Deep-fried chicken spring rolls
Sesame chicken on toast
Steamed beef dumplings with ginger & spring onions
Thai grilled sliced pork with mixed herbs
Spare ribs with salt & chilli pepper
Seaweed

Main course
1. Thai sliced pork with chilli paste & green peppers (Hone)
2. Chicken with Thai red curry (Me)

Served with main course
1. Young Chow special fried rice (shared between me & hone)
2. Stir-fried noodles with bean sprouts & spring onion (shared between me and hone)

Servirea a fost impecabila, mancarea mai mult decat gustoasa, desi alegerea mea Red Thai Curry cred ca a fost putin exagerata, trebuia sa merg cu Yellow sau Green pt ca a fost mult prea hot and spicy. Lui Hone nu i-au placut Noodles dar eu mai mancasem la Wagamamma si mi se par OK. Ce nu mi-a placut mie au fost algele, erau uscate si foarte sarate.

O mentiune am de facut: Thai Curry nu este la fel cu indian curry, are cu totul si cu totul alt gust si mancarea este gatita altfel. Una peste alta, prefer bucataria Thai celei indiene si am adaugat-o in topul preferintelor mele.

Acum de cate ori ies afara sau ma intorc acasa, trec pe langa geamurile mari, privesc inspre o anumita masa si instantaneu mi se declanseaza amintiri legate de cina romantica cu Thai food, cu Hone. And I can't help smiling :)


UPDATE - martie 2009: acum 1 sapt veneam acasa si am avut surpriza sa constat ca Moso-Moso nu mai e :(((( restaurantul e tot acolo, dar se pare ca a fost vandut or something, si-a schimbat numele, managementul si probabil si mancarea servita e cu totul alta... so luckily, am apucat sa luam masa acolo inainte de a se produce schimbarea.

2 comments:

LiaLia said...

Îmi plouă în gură! Te urăsc! :)))

Veronica said...

:))
Scuze :P