Tuesday, January 20, 2009

Pam-Pam

Sunt bad girl si instead of studying hard nu imi gasesc locul, citesc toate blogurile, imi verific mailul de 400 de milioane de ori pe zi, ma uit de 3 miliarde de ori la telefon sa vad daca nu m-a sunat cineva, beau o tona de cafele, imi fac 30 de portii de mancare, ma duc la shopping (grocery, mai exact), fac curat in casa si dau cu aspiratorul si de 3 ori pe zi, adun orice scama de pe birou, dulap, fereastra, etc, doar sa ma abat de la ceea ce ar trebui sa fac: SA SCRIU MY DAMN THESIS!
Oh well, am o scuza: nu mai am 20 de ani, nu imi mai sta capul la invatat, am deja un degree, heck I can survive without it. Desi, i know, it is a bloody lame excuse!
Azi am gasit o alta metoda de procastination: mi-am amintit ca nu am mai fost de mult la inot. Am avut de fapt o revelatie - am abonament pana in martie si eu nu merg la inot?? vaaaai: rapid, un shower si am taiat-o glont la Aquatics.
Mi-am schimbat grupa - acum sunt in the main pool, mixed group (ca inainte eram la Ladies only). Am un instructor negru, Alden, care arata ca tipii aia din Baywatch. Nu doar atat, dar omul se pricepe. I mean astazi mi-a dat niste sfaturi atat de cool, incat punand in practica ce mi-a spus el am simtit ce inseamna sa inot corect: am luat vreo 4 guri de apa. Nu m-am inecat, desi poate era interesant sa simulez scenariul asta, sa fiu salvata, si Alden chiar mi-a spus: "go on, breath, then keep your head under the water! u won't die, as I am here" :)
Dupa lesson am mai ramas la practice. Am dat lenes doar din picioare si mi-am pus pluta sub cap. E foarte relaxant. Cred ca o sa fac mai des exercitiul asta. Totul pana cand m-am trezit incercuita de niste tipi care vroiau si ei pluta si ma intrebau de unde pot sa ia si ei asa ceva :) foarte simpatici oamenii, niste turci - stiau totul despre Hagi, Gica Popescu, Steaua, Filipescu (who the heck is this guy???), Bucharest... nice city (heck nice! are we talking about the same thing here?).
Mi s-a parut totusi cam aglomerat azi. Plus ca la Olympic pool e aglomeratie mare si la dusuri, si la cabine.. daaaar: ai ocazia sa inoti cu atatea natii: azi pe culoarul de langa mine am avut o indianca, apoi o negresa, turcii, arabii si in final un chinez (astia is dati dracu' in ale inotului, au o rezistenta fantastica - e a doua oara cand vad o persoana sa faca non-stop 20 de ture de bazin si sa rasufle de parca s-ar uita la TV).
Si ma intrebam azi on the way home: should I stick to the Monday lessons or should I get back to my Friday ones? Ca de obicei, nu exista un raspuns simplu la intrebarea asta (am ajuns sa cred ca in viata asta nu exista nici o situatie in care sa nu trebuiasca sa iei o decizie de pe urma careie trebuie intotdeauna sa renunti la ceva ca sa castigi altceva - ziceti-mi mie un exemplu cand ati hotarat ceva doar pt ca avea varianta respectiva DOAR bune pe cand cealalta era plina de rele - yeah, what a profitable switch, nu?). So: back to my old She instructor (care nici nu e asa de priceputa, nu are atata tehnica si nici nu e prea preocupata de evolutia si progresul nostru), unde suntem only ladies, clean, intreg bazinul pt 6 fete, fiecare are loc la dus, bla-bla, or pick up the Monday lessons cu Alden (si cei 20 de alti cursanti care aglomereaza apa), real technique, real progress plus socializare in apa :D.
Grea decizie...

6 comments:

LiaLia said...

Iar sunt invidioasă :))) Eu aş vota pt Alden, 3 times the people, dar şi 3 times the fun. Ca să nu mai vorbesc de calităţile şi abilităţile (atît de elocvent descrise) instructorului :D

Georgi said...

Salut Maria! Spre rusinea mea, nu sunt un blogger foarte vechi, ori foarte bun, si abea acum am descoperit ca mi-ai lasat un mesaj. Dead can Dance sunt o veche pasiune a mea. Da, as cam vrea ceva. Si am sa numesc doua melodii, care imi plac mult: avatar si song of the dispossesed. cum sa facem, ca am inteles ca-ti pui la bataie colectia:))Cred ca muzica pe care o asculti spune multe, aproape totul despre tine (la modul general). Anyway, astept sa-mi mai lasi cate un rand cand ai chef si timp, eu am deci sa-ti scriu mai inainte de a citi prea mult de pe blogul tau, dar se anunta interesant si am sa-mi fac timp.Multumesc mult ca mi-ai scris...la buna re-citire. By the way, I'm gonna introduce my usband to you, he is http://poetrydungeon.blogspot.com
;)

Georgi said...

Citesc din blogul tau...cat de bine te inteleg! Si eu simt la fel, ca locul meu nu este in Romania! Nu as mai putea trai acolo! Nu m-as mai descurac, nu as mai face fata problemelor de acolo si felului in care oamenii le abordeaza. Cel mai tare ma enerveaza cand mai vorbesc cu romani (oameni destepti dealtfel) si descopar urme de mentalitate comunista: vestul decadent in care se intampla numai nenorociri;droguri...faze...! care frate ca eu una ma imbolnavsc cand vad ce se intampla in Romania!! Atata desfrau nu am vazut in viata mea nicaieri! Parca e casa de nebuni!Ma rog...Ca si tine, daca parintii mei nu ar fi acolo, nu m-ar lega absolut nimic de locurile alea.Prieteni nu mai am acolo, toti au plecat :)

irina. iri. irinuca. irinel. said...

tu, alege bunaciunea! :)

Sabotor said...

Ehe... imi aduc aminte devremurile in care 20 de bazine erau o nimica toata pentru mine... Acum, dupa 2 metrii simt ca-mi scuip plamanii.

Eu as merge cand e mai putina lume, ca nu e nimic interesant Luni...

Veronica said...

tigarile astea, sabotor! :D lasa ca iti revii in cativa ani, cand o sa ti se curete plamanii - asa citeam pe planturile astea pt How to quit smoking.
btw: am ramas Luni - nu de alta, dar m-am dus la curs sa invat ceva, si la naiba, chiar simt ca depun efort la orele de Luni - e criminal Alden, scoate si untul din noi.