Friday, January 23, 2009

Today's Menu: Mussels

-- Post dedicat Sabotorului --

Ieri am fost in Morissons si la standul Sea Food vad eu scoici.. nici mai mult nici mai putin de 3 minute mi-au trebuit sa ma trezesc in cos cu un lbs de scoici + instructiuni clare despre cum trebuie gatite. Am bagat totul la cap si mi-am propus sa le gatesc astazi.
M-am trezit dintr-un cosmar demn de scenarii SF si dupa ce mi-am revenit din buimaceala mi-am amintit de sarcina mea de azi. Am dat un search rapid pe google si am citit vreao 3-4 retete ca sa fiu sigura ca nu iese o aberatie, am fost bucuroasa sa citesc ca este o mancare rapida si da-i si urmeaza pasii:
- am spalat scoicile bine si le-am curatat de toate 'mustatile' - maaaare mi-a fost mirarea sa constat ca bietele de ele erau vii! si ca atunci cand leam bagat sub apa s-au inchis urgent in cochilie. M-am pus pe un ras demential ca am realizat ca am in casa, langa mine, atatea vietati :D
- am pregatit tigaia in care am incins putin unt, am calit niste usturoi si ceapa verde (asta e inventie proprie pt ca nu era inclusa in nici o reteta), apoi am lasat la fiert o cana de vin alb amestecat cu putina apa.
- am pus scoicile si am lasat la fiert sub capac pentru circa 7 minute.
Mi s-a spus inca de ieri ca cele care nu se deschid trebuie aruncate, insa cand am ridicat capacul, ale mele erau deschise toate. Cat de dragute scoicile mele, sa ma astepte toate sa le mananc :D
Am gustat una si nu avea gustul ala pe care l-am simtit eu cand am incercat prima data scoici, adica in Las Vegas.
Asa ca am aplicat plan B: bagat totul la cuptor. Nu inainte sa le presar cu putin patrunjel pe unele, mixed italian herbs pe altele sau chiar curry powder.
Le-am lasat la cuptor cam 10 minute, pe 175 de grade.
Au iesit bunicele, desiiiiii - culmea, semanau cu .... mi-i si rusine sa scriu cu ce - va las pe voi sa interpretati si sa va dati cu parerea :P

6 comments:

Sabotor said...

:)))

Nu stiu daca e bine sa-i lasi pe altii sa interpreteze... sau cel putin pe mine nu, ca-mi zburda mintea la te miri ce :D.. Mai bine spune tu a ce seamana, sa spulberi orice indoiala :)))))))

Veronica said...

ce sa spulber, sabotorule, ca io cred ca ne-a zburdat mintea la acelasi lucru :)))))
hai, zi cu ce iti seamana?
si vezi ca verzeala aia e praf de patrunjel, nu mucegai! :D le-a dat un gust demential

LiaLia said...

Mey, voi va ganditi la prostii fara mine :))) Oare cum sa interpretez faptul ca la vederea fotografiilor mi-a plouat in gura de pofta? :))))

Veronica said...

Lia, Sabotor e pudic :)) nu vrea sa imi zica si mie cu ce seamana in opinia lui.
Vezi ca mai am vreo 2-3 de prasila, sa le dau drumul pe Tamisa in jos? :D

Sabotor said...

Eh, nu e vorba ca nu vreau sa0ti zic cu ce seamana, da' mai intai am vrut sa am si de la altii confirmarea ca nu e vorba numai de imaginatia mea bolnava :)))

Si nu, nu e imaginatia mea bolnava, toti au vazut niste ....hmmm... pasarici? :D

*a se nota cat de elegant am evitat cuvintele... dure :D

Veronica said...

:)))) Corect! si foarte plastic spus :) io vorbeam cu Lia pe mess si le-am zis pe nume :D anyway, am gatit prea multe pt mine asa ca in week-end am avut niste prieteni in vizita, le-am dat si lor dar nimeni nu s-a sesizat ca seamana cu ceva sau altceva, poate nu au apucat sa observe? :D cica la gust au fost fantastice.