Tuesday, April 22, 2008

Orasul Meu Cosmopolit






Categoric sunt o fiinta solara.. iubesc soarele si iubesc caldura - azi dupa muuuulte muuuulte zile reci, a fost cald - lumea a iesit direct in maneca scurta si in pantaloni scurti (eu sunt insa mai rezervata). Din fericire insa, nu m-am putut abtine sa nu ies sa mananc la o terasa - si pentru ca cel mai aproape de casa mea se afla un Subway si un MacDonalds, am dat incolo toate principiile mele de a manca sanatos si azi am mancat junk food (slava Domnului ca tot azi am facut niste tratamente de electrostimulare si masaj, deci ce am reparat azi cu tratamentele am pus la loc cu junk food-ul). Sa revin: stand asa la masa pe Oxford Road, nu am putut sa nu remarc din nou lumea pestrita - chinezi, mulatri, arabi, britanici, toate natiile pamantului s-au defilat prin fata mea in decurs de jumatate de ora. Si tot azi, nu am putut sa nu ma intreb: oare o sa mai pot trai fara sa vad toate acestea? Fara oamenii acestia carora nu le pasa cum se imbraca cei de langa ei, ce culoare au pantofii sau geaca sau daca rochia e de firma, ce telefon mobil sau ce masina are colega sau vecinul.. cert este ca Eu ma simt bine intre acesti oameni! Intre oamenii zambareti (cum imi place sa ii numesc), prietenosi si cu tone de bun simt. In mod clar acasa o sa imi lipseasca un simplu Sorry sau Thank you pe care il aud aici de cate ori coboara cineva din autobuz, sau un sincer Good Morning - How are you? insotit de un zambet larg...
Imi e drag orasul si imi sunt dragi oamenii care locuiesc in el..

Astazi iubesc Manchesterul!

3 comments:

paula said...

Vero, sunt intru totul de acord cu ce ai scris. Si mie imi place mult Anglia si sincer nu stiu daca as putea sa ma re-acomodez in Bucuresti. Nu stiu ce as putea pune in balanta astfel incat sa aleg Bucurestiul...

Veronica said...

Paula, la tine nu cred ca are ce balansa... ca tu ai toata familia cu tine (ma rog, acum nu chiar toata dar o sa) - la mine stiu ce ar putea inclina balanta :P si stii si tu...

Iulia said...

Superbe poze... vreau si eu... poate in viitor :)