Monday, March 10, 2008

Ciudatenii de prin UK

De parca nu era destul de lunga lista 'anormalitatilor' pe care le-am detectat de cand sunt in tara asta, azi am mai descoperit o minune: cand oferi cuiva flori, ele trebuie sa fie in numar par - adica most common 12 (clasicul a dozen of roses de fapt e ancorat puternic in realitate) - dar am vazut si buchete de 10, 20 sau chiar 30.. niciodata impare - astea cica s-ar da numai la morti.. Again, au demonstrat ca pot face totul pe dos. Asadar, lista arata acum astfel (in ordinea alandalei - in top e ciudatenia maxima):
1. Masinile cu volan pe dreapta
(implicit si oamenii pe strada, merg in sensul de mers pe partea stanga... destul de complicat sa nu ma izbesc in cei care vin din contrasens, eu fiind obisnuita cu mersul pe partea dreapta a strazii)
2. Mocheta!! Pai aici gasesti mocheta wherever you step.. hai ca exagerez, poate singurul loc unde lipseste este baia... dar in rest e prezenta peste tot - pana si scarile sunt acoperite cu mocheta, each step! Nu doar ca nu vad nici un avantaj sau sens in asta dar e de atata prost gust si atat de murdara incat nu inteleg rationalitatea introducerii ei pe scara larga. I mean Da, e fascinant sa ai impresia ca esti vreo printesa sau rege care nu calca decat pe covoare rosii, dar this is NOT Hollywood, nu e nici Windsor - mocheta e plina de praf si jeg si culmea: e VERDE.
3. Spalatul vaselor in lighean si puse la scurs neclatite, cat inca mai au detergent pe ele...
4. Existenta a doua robinete distincte, unul dedicat in exclusivitate pt apa calda (oparita!) si celalalt doar pt apa rece (am inteles ulterior ca de fapt au fost gandite astfel pt a optimiza timpul in care se umple chiuveta cu apa), ei nefacand ca mine, dand drumul ambelor si oparindu-se pe o mana in timp ce cealalta mana ingheata.. Ei se spala direct din 'troaca' odata ce aceasta se umple cu apa :D
5. Baruri care inchid la 11 PM - cand luminile se aprind si clientii sunt invitati sa paraseascac localul + cluburi care dau clientii afara la 2 SHARP
6. Casele cu camere cat mai miiiici (aici te simti ca un urias in tara liliputanilor)
7. Oferirea de flori in numar par pt cei vii si Impar pt cei morti.

Mai sunt si altele - ma mai gandesc si cand mai realizez cate o ciudatenie I will make sure ca o postez. Pana atunci, toate bune. One love!

5 comments:

Anonymous said...

Si in Germania buchetele au nr par de flori si vasele se spala in asa fel incat sa se consume cat mai putina apa. Exista detergenti speciali pentru vase, si nu tb sa le clatesti.

Poate noi, romanii, suntem ciudati :)

Veronica said...

Adelle, ai si tu dreptate - m-am gandit si eu ca poate ciudatenii pt noi - motiv pt care initial am vrut ca titlul sa fie Diferente culturale.... dar am abandonat ideea pt ca mie una mi s-a parut ciudat. si probabil si altor romani li s-ar parea ciudat. dar iti accept comentariul legat de faptul ca poate noi romanii suntem ciudatii :)

Legat de reciclare - da, sunt intru totul de acord - eventual acesta poate fi motivul - dar pana si asta ni se pare 'ciudat' din cauza acelorasi diferente culturale ;)

Anonymous said...

Nu e vorba de cum le spui, ciudatenii, diferente, important e sa le accepti :)

Anonymous said...

ROFL ... la obiect analiza!
am si eu o intrebare: englezii care iti viziteaza blogul oare s-au prins ca atunci cand ii vorbesti de rau scrii in romana? :-))

Veronica said...

gabi - sa stii ca s-au prins :)) motiv pentru care ma pun sa le traduc sa vada si ei despre ce e vorba :))))