Saturday, March 29, 2008

Mission Accomplished

Scriam saptamana trecuta ca in plan aveam niste Sarmale (pentru cei care nu mai stau in Romania cred ca e lesne de inteles de ce cuvantul Sarmale are atata semnificatie!!)
Ei bine, am fost la shopping la Morissons, am cumparat toate cele necesare, dar din pacate nu am gasit varza acra. Asa ca am zis ca o sa incerc chiar si cu varza dulce.
Azi am inceput 'procedura', cu foarte mare credinta ca ele imi vor iesi si nu doar atat, ca vor fi si delicioase. Asa ca reteta urmata de mine a fost urmatoarea:
- 1 varza medie
- 500 g carne de porc tocata
- 2 pumni de orez
- 1 rosie
- 1 ceapa
- 100 g piure de rosii
- sare, piper, cimbru si marar
- smantana
Se servesc cu Mamaliguta si Smantana.

Pe masura ce m-am apucat de treaba am realizat inca o data ca imi place sa gatesc! Ma mir si acum cum de am lasat atata vreme bucataritul la o parte? Ma relaxeaza total iar mancarurile imi ies mai bune ca la mama acasa ;)
Pentru ca mi-a mai ramas ceva carne, am facut si o delicioasa Ciorba de Perisoare
- 2 morcovi
- 1 patrunjel
- 1 ceapa mica
- telina
- 1 pumn de orez
- carne tocata din care se prepara perisoarele
- marar
- bulion
- piper si sare
Se serveste cu Smantana si Ardei iute.
Pentru mine, ziua de astazi este o Victorie - putea sa ramana o victorie anonima dar pentru mine tot ar fi avut o importanta enorma! Nu credeam ca voi reusi vreodata sa fac sarmale!! Dar aceasta dovedeste o data in plus ca: daca imi propun ceva si imi doresc suficient de tare, POT!
Asadar consider ca astazi am demonstrat ca pot fi si o buna Bucatareasa! :)

3 comments:

irina. iri. irinuca. irinel. said...

tu, esti numa' buna de maritat! :)mare noroc pe cel care te va lua!

Anonymous said...

bravo!!! arata delicios.

Veronica said...

multumesc pt aprecieri - sarmalele si ciorba mea au fost degustate - iar sarmalele au fost un adevarat succes. pana si pt asiatici :)