Friday, November 7, 2008

I Fell in Love with SUSHI

Despre restaurantele din Manchester nu am scris prea mult, desi poate ar trebui.. exista o varietate atat de mare aici incat poti gusta din bucatariile intregii lumi, ba chiar mai mult, poti opta pentru anumite regiuni sau colturi specifice din lume.
Exista chiar si un 'cartier' care se cheama Curry Mile, aici dupa cum sugereaza si numele, poti manca orice mancare curry. Dar despre toate astea intr-un alt posting.
Astazi e vorba despre Sushi. Potrivit unei neintelegeri, eu am crezut mereu ca acest sushi inseamna de fapt peste crud. Si cum nu sunt mare amatoare de peste sau fructe de mare (cu foarte mici exceptii), mereu am stat deoparte cand a fost vorba despre o iesire la vreun restaurant japonez.
Astazi insa mi-am invins prejudecatile si mi-am spus ca e cazul macar sa incerc. I mean how bad can it be? Si daca e asa de rau, nu ma obliga nimeni sa mananc tot.
Asa ca azi mi-am cumparat prima portie de sushi, niste mici cubulete, extraordinar de aspectuase, umplute cu legume si cu peste, decorate si insotite de sos de hrean si sos de soia. Am incercat primul roll, si am ramas inmarmurita de cat de gustos poate sa fie... putin acrisor, dar totodata foarte satios.
Useless to say ca de astazi, cred ca o sa devin o clienta permanenta a restaurantelor japoneze.
Voi ati incercat? Cum vi se pare sushi?

6 comments:

Anonymous said...

Si eu sunt fan sushi, dar in buc nu gasesti ceva real. :)
btw: in disperare de cauza am facut acasa sushi, de 2 ori. Si a iesit bun!!

in germania aveau restaurante sushi cu all you can eat for 8euros. :D

Veronica said...

@adelle, eu de la cineva din Bucuresti care mi-a povestit ca a fost la sushi am inteles treaba cu pestele crud.. desi azi am aflat ca respectivul preparat se cheama 'sashimi'.
si aici e relativ ok sa mananci la japonez, plus ca sunt o gramada in zona, unul chiar la coltul strazii mele!! deci trec zilnic pe langa el, imagineaza-ti ce bunataturi am ratat pana acum.... eu am auzit de unul bun-bun care are 6 dishes la 6 lire. Si 1 dish cica e huge. Acolo merg maine - ca deja am devenit mare fana peste noapte :))

LiaLia said...

Ahhh, balesc! Ce pofta mi-ai facut!!! Eu am descoperit sushi, maki and other japaneese crap :D in Viena. In Bucuresti exista vreo 2 locuri, dar sunt ffff scumpe si fitzoase. Si mai e un loc unde desi e scump, e oribil la gust. Asa ca pot doar sa balesc si sa visez la reintoarcerea la Viena unde sper sa bag la greu :D Eu astept detalii si depre all curry food :D Me big fan!

George said...

Groaznic, pesti cruzi! Leave fishes alone! :-D

Eu o singura data am mancat un peste, si ala fiindca era un piranha pe care l-am pescuit pe Orinoco. L-am halit doar din principiu, sa subliniez ca eu sunt in varful lantzului trofic si nu el - desi daca as fi picat in apa s-ar fi schimbat un pic ordinea lucrurilor ;-)
Raman la ideea ca tot chestiile care mishuna pe pamant sunt mai gustoase.

Veronica said...

:))) george, nu sunt pesti cruzi! tocmai, e o confuzie la mijloc in Romania... asa credeam si eu.. btw: am mancat la Wasabi chiar ieri, un meniu cu 3 dishes si 1 supa misu (habar nu am ce inseamna dar o sa caut, era super gustoasa si cred ca avea alge prin ea). sushi nu e peste crud, sunt cubuletele acelea gustoase din poza :P incearca!
cat despre piranha - felicitari!!! si cum e? :D

Daria said...

Eu nu am mancat sushi in viata mea. Pana am ajuns in UK. Locuiesc cu inca 3 fete, din care una made in China. Si de ziua ei a facut un partu chinezesc. Nuuuumai si numai chinezarii. A gatit sushi ca la mama lui acas,a foarte bun. Eu mananc cu mare placere peste, e una din mancarurile mele preferate, dar pur si simplu cu sushi-ul nu ma intersectasem pana acum. Plus ca am auzit multe pros and cons la adresa lui, si faptul ca pestele e crud mi-a facut stomacul sa se intoarca pe dos. Dar ce am mancat eu a fost chiar bun, am mai manca inca o data fara sa protestez :D
By the way, sorry absenta de pe blogul tovarasului, nu stiam ca mi s-a "publicat" chestia aia. De fapt se voia a fi un raspuns la un alt entry de-al meu, tot de pe blogul lui. Nice to meet you.