Thursday, November 27, 2008

Totally Disappointed

Mi-a parut rau de multe ori ca am venit sa fac postgraduate degrees aici, dar niciodata atat de mult ca acum.. am avut o conversatie cu o agentie de recrutare foarte decenta de aici, care mi-au explicat ca durata studiilor mele echivaleaza practic cu un GAP in experienta comerciala pe care o cer companiile... si ca din punctul de vedere al unui angajator, 1.5 ani de experienta profesionala inseamna mai mult decat orice study degree...
useless to say how disappointed I am.. atata efort, si atata consum, si atatia nervi mancati, ca sa nu mai pomenesc de cate sacrificii, pentru ce?

4 comments:

Anonymous said...

Pentru tine Veronica !
O experienta de viata care te va face si mai inteleapta !

LiaLia said...

Dar poti sa te angajezi de acum incolo! Ca doar nu ai facut tot acest efort degeaba. Aici poti sa vinzi la chioshc cu facultatea si masterul terminat. Acolo ai alte oportunitati! Come on! Fii optimista si lucrurile se vor rezolva frumos. Stiu eu :)

Veronica said...

nu prea.. tocmai asta e buba, ca aici valoareaza doar commercial experience.. si culmea: UK commercial experience.. poti sa ai 10 ani de experienta solida in spate in domeniul tau de activitate, daca vrei sa te angajezi aici, intreaba toti: cati ani de UK experience ai? nu am dom'le, am facut scoala in timpul asta, dar am expunere la proiecte reale as part of my research si compania asta foloseste ce produc eu. raspuns: nu conteaza, tot study experience este.. te incadram la juniori (unde junior inseamna salariu minim!) frustrant.. i'm sick! and disappointed la max.

Veronica said...

nu mai bine ma angajam eu 'junior' din start? by now, aveam 1.5 ani de experienta, sa vezi ce avansare rapida aveam in alta firma. deci investitie in scoala = bani aruncati! hai ca m-am enervat iar.