Saturday, November 29, 2008

My Old-New Love

De ceva vreme am hotarat sa abandonez blogger-eala asta, din diverse motive (cel mai important fiind Lipsa de timp!) si pentru ca nu as vrea sa ies brusc din peisaj, o sa incerc eventual sa mai pun update-uri din cand in cand.
Aveam in cap un posting important, probabil o sa il pun si pe acela la un moment dat, dar pana atunci, mi-am propus un alt gen de activitate, care sa ma reflecte mai mult pe mine, cu preocuparile mele: mi-am luat domeniu www.veronicadumitriu.com ! De cand eram in facultate spuneam ca imi voi face la un moment dat propria-mi firma de IT.. credeam ca e relativ easy, invat rapid un limbaj de programare, vin cu o idee semeata si gata! o pun apoi in practica, o vand la tot poporul si devin rich and famous. Realitatea m-a facut sa vad ca nu e tocmai asa simplu, dar totusi, ceva s-a pastrat constant: imi place sa creez (motiv pentru care sunt implicata in Research acum) si .. sa visez!

No comments: