Friday, November 28, 2008

With or Without You

Aseara am primit mai direct sau mai indirect niste dedicatii muzicale, de la un Om frumos.. stiti, dedicatii asa cum se faceau mai demult la radio (sau poate se mai fac si acum?).
Una dintre piese, desi nu mi-a fost dedicata mie, nu am mai auzit-o de ceva timp, de pe vremea festivalurilor medievale de la Sighisoara, unde mergeam cu gasca si cantam noaptea acompaniati de o chitara neacordata, in cimitirul din deal:


A doua dedicatie, este una mai de suflet, m-a atins la sentiment, pentru ca in strafundurile mele cred ca sunt o mare melomana si ador Traviata:


Acum ma consider datoare sa ii dedic si eu cele de mai jos. Sa traiesti, Tigane!

4 comments:

LiaLia said...

:) Maria, uite cum dai in cineva si ajunge la altul :) Asta e piesa MEA de suflet :) Multumesc si eu direct pt placerea oferita indirect :) Tigane, esti mare!

Anonymous said...

Multumesc Maria, vezi ca miine seara avem bilete la balet Lacul lebedelor

Poate o luam si pe Lia da zi-i si tu sa-si ia o toaleta (nu-i vorba de...), ca ultima data s-a-mbract de parca avea pamint in geanta.

Anonymous said...

Scuze am gresit biletele, alea erau de la meci Manchester- Schalke 04, Lacul lebedelor

Veronica said...

@Lia, ai ascultat interpretarea fatucei aceleia de la X Factor? Mi se pare mai buna for some reasons..

@Tigane, oi fi cumva sufletul meu pereche si eu nu stiu? ca deja sunt prea multe coincidente! de unde mai stii si la ce spectacol sa ma scoti? auzi, dar ai nimerit exact aria care trebuie pe link... io mai am sa iti mai zic doar ca ma fascinezi, straine.
Apropos, am facut balet vreo 4 ani, sunt in continuare atrasa de arta asta, merg la toate spectacolele pe care le prind - ultima a fost aici in Manchester - Ice Queen - sublim!
Asa, si uite ce mai vroiam sa iti spun: eu cand merg la firma unde fac proiectul iau un bus din fata casei, mereu acelasi bus, 147 - si cum busul asta circula pe un traseu relativ scurt, am numarat o data cate autobuze sunt pe traseu in total: 4. Bun. Deja ii cunosc pe toti soferii si si ei pe mine, nu mai trebuie sa arat legitimatia cand urc. Si unul din soferi e si asta interesant tare, pentru ca de fiecare data la el in autobuz, numai muzica simfonica aud. E o placere, sa aud Mozart sau Chopin sau chiar Verdi in drumul meu catre firma. Iar soferul, de un calm imbatabil, stie toate piesele pe dinafara, le fluiera cu o fericire care i se citeste pe toata fata. Pai si cum sa nu zambesti la randu-ti?