Monday, November 3, 2008

Rromanian Fauna

National Heroes
(Mythology)
Bula, Adrian Nastase, Adrian the Wonder Boy, Guta, Marean Vanghelie et all the satra.
Google decided to offer a page for the Roma people (rromi), to prove they sustain diversity. Also, evidence they are now part of the global community is the fact that they are mentioned on 'wikipedia':
"Most of the Ilfov county inhabitants are gypsies and prodigious businessmen who meet at night in the local brothel. The gypsies are famous for their marketing abilities to buy steel and empty bottles (aka ‚Sticle goale cumpaaaar’)".

4 comments:

Simion Alexandru said...

ii km denigrezi un pik! am colegi la fac,kre sincer....sunt foarte ok,desi sunt rromi! baieti de nota 10,kre studiaza,si isi fac un viitor,incearca mkr. pot spune k am ramas profund mirat,kt mi-a fost de ajutor! knd nu ma asteptam! Apoi mai sunt tiganushi kre cer,am eu un articol,scris despre un copil,de unde am muncit eu! Il ducea capul,dar soarta nu a fost prea vesela cu el! Prefera sa cerseasca in lok sa fure! desi poate ii era mai usor! dar vroia sa fie cinstit! facea diferenta intre bine si rau! si exista varianta c.....aceea din articolul tau!

Veronica said...

call me rasist, call me what u want, dar eu am o problema serioasa cu tiganii.. am si eu cunostinte tigani si chiar o persoana care m-a ajutat mereu mai mult poate decat alte neamuri.. nu vorbim aici despre particular si despre exceptii, ci despre general. In general, tiganii sunt o mare problema sociala. nu vreau sa dezbat pentru ca se pot scrie tone de randuri pe tema asta. postingul meu se intentiona unul amuzant oricum. si ironic, desi mie una mi se pare si tragic.

Veronica said...

PS: am marele noroc ca pe aici prin Nordul Angliei inca nu s-au raspandit satrele, nu am vazut 'neamuri cu fuste sau palarii' la cersit sau la furat. Poate ca sunt insa, doar ca eu inca nu am dat peste ei (si ma bucur sincer!!) si nici nu le simt lipsa de nici o culoare. La Paris acum vreo 5 ani era o satra in metrou, veniseara cu tambalurile si viorile si faceau o galagie de imi era efectiv rusine ca vorbeam aceeasi limba. Ca sa nu amintesc de un caz cunoscut de la o colega, care mi-a povestit ca in Paris a fost acostata la metrou de alti colorati care au luat-o drept prostituata venita la produs, doar pentru ca au auzit-o vorbind in romana. Si fata era clar cu serviciul... deci ca sa sumarizez: m-am saturat de etichetele care se pun romanilor cinstiti in vest doar pentru ca rromii cu alde treburi prin afara, au avut grija sa ne faca de ras peste tot.
Ca sa revin si la articol: daca au ajuns romanii sa fie condusi de alde colorati nespalati, nesimtiti, tupeisti, inculti, hoti, etc, etc. etc., nu e nici o mirare ca marea majoritate care au avut posibilitatea, au sters-o la sanatoasa in zari mai civilizatie.

LiaLia said...

Maria, draga mea, tu in postarea ta nici pe departe nu denigrezi, poti mult mai mult, trust me! :))
@simion: tu ce problema ai de nu poti sa scrii cum trebuie? E ceva asa de cool si trendy sa "mananci" litere? No offense, sunt doar curioasa. Si iritata.