Friday, November 28, 2008

X-Factor 2008

Inainte sa pun linkul, vreau sa fac o scurta precizare: nu scriu pe acest blog pentru trafic, nu urmaresc cine intra pe el, nu tin neaparat sa mi se lase comentarii (desi ma bucura cele de la oamenii mei dragi), scriu in principal pentru oamenii dragi mie de acasa, care poate se intreaba ce mai fac sau ce mi se mai intampla pe meleaguri straine, si pentru cei care sunt curiosi sau poate au ceva de invatat din povestirile mele.
Tot ce scriu reprezinta intamplari legate de experienta mea din Anglia, lucruri care ma impresioneaza, stari care ma cuprind, bucurii, frustrari, povesti despre oameni frumosi sau urati, aventuri de viata, descrieri ale vietii asa cum o percep eu de aici, ba chiar uneori sfaturi pentru cei care fac comparatii sau isi doresc sa stie ce se intampla in orizonturi indepartate.
Intr-o zi poate am sa imi fac un site (nu blog) unde voi fi mai 'comerciala', mai activa si mai interesata de a crea un impact. Pana atunci insa, pe acest blog sunt franturi si fragmente din jurnalul care se presupune a descrie o experienta din care am invatat ceva. Enjoy now.

On Sundays, I use to watch X-Factor. I supported Rachel, a black woman of 27, with 5 kids and a sad history behind (yeah, i am one of those persons that start crying when hearing an impressive, sad story), but now she's out, so my favorite contestant still in the show is this 17 years old girl, Diana, which I hope will win as she is really unique and talented. Probably we'd hear or see this girl soon on the music channels, so watch her out. Good luck, Diana!


No comments: