Tuesday, November 18, 2008

Indecision

Toata lumea cred ca imi cunoaste nebunia cu travelingul. Eram omul care sarea in sus cand auzea de o calatorie, inspre orice. Imi place sa fiu permanent in miscare, sa vad lucruri noi, locuri noi, oameni noi, sa incerc mancaruri noi, sa experimentez tot ce e altfel, nou, necunoscut.
Pana acum. Sunt intr-un mare-mare impas. Vreau sa plec dar vreau sa stau. Nu stiu ce e cu mine. Sunt uimita de propria-mi stare.
Aveam in plan un Oslo, dar la o mai atenta evaluare pret-calitate, am socotit ca nu se merita efortul. Prea scump dom'le! Pentru 4 zile, o caruta de bani. Pai cu banii aceia mai bine merg in New York. In NY as merge! Mai ales de New Year's Eve. Dar ar trebui sa merg singura. Si nu vreau! Nu anul acesta. Daca ar avea si P. viza, ar fi mai usor. Asa, trebuie sa ne limitam la Europa. Pe care eu am cam vazut-o. Ma gandisem la un moment dat la Bruges. Superb oras. Dar cam micut pentru o mini-vacanta de 4 zile, si al naibii de scump in perioada sarbatorilor. Plus ca m-am cam plictisit de orase. Parca vreau altceva. O experienta de alt gen.
Sincer, nici nu stiu daca vreau caldura sau ski pentru vacanta asta. Stiu doar ca vreau sa am un pat maaare si moale, ca m-am cam saturat de patul meu mic. Si mai vreau un cer senin. Cam atat. Restul poate fi ce o fi.
Acasa? Imi cam surade un ski sau un snowboarding in Poiana, on the other hand, acasa o sa tot fiu. Ce greu e sa ma hotarasc. Poate sa hotarasca cineva pt mine, please?

1 comment:

Iris said...

Sankt Petersburg ar fi o idee.