Sunday, March 23, 2008

Viata e 10% ceea ce ti se intampla si 90% cum reactionezi la aceasta

Din cand in cand (cu o oarecare ciclicitate totusi) ma trezesc ca sunt in situatia sa imi pun gandurile in ordine sau sa fac ordine in viata mea. Si pentru ca in ultimele saptamani lucrurile au luat-o putin razna, s-a creat momentul unei serioase introspectii din nou.
Am meditat in liniste la multe aspecte legate de viata mea - am incercat sa imi imaginez viitorul, am facut o mica introspectie in trecut dar pana la urma am realizat ca doar PREZENTUL conteaza. Din trecut pot doar sa invat, viitorul nu exista atata timp cat nu trece prin prezent deci am hotarat sa imi traiesc DOAR Prezentul. Si nu oricum - ci cu mult optimism si voie buna. Sunt ceea ce gandesc, sunt ceea ce vreau sa fiu, daca imi doresc suficient de mult asta. Stiu ca acest principiu functioneaza pentru ca nu e prima data cand in cazul meu el se adevereste. Oricat de imposibil ar parea, orice dorinta este realizabila. Cel mai elocvent exemplu este cel legat de plecarea mea in State (prietenii stiu de ce) sau chiar studiile mele din strainatate. Cand cineva isi doreste cu adevarat ceva, tot Universul se pune in miscare pentru a-i indeplini dorinta - asta am citit acum cativa ani in Alchimistul de Paulo Coelho si inca de pe atunci am fost convinsa de acest mare adevar. Mai tarziu am ajuns sa inteleg ca Universul e de fapt Dumnezeu - care asculta la rugile oamenilor iar la timpul lor, cand suntem cu adevarat pregatiti, lucrurile se intampla intocmai cum ne-am dorit. Misiunea mea este misiunea pe care mi-o aleg EU. Totul consta in a stii si a avea grija ceea ce ne dorim. Daca dorinta este puternica ea da suficienta motivatie pentru a putea pune la cale un plan de bataie - dar tin sa amintesc din nou, nu viitorul conteaza, conteaza Prezentul - ce fac ACUM pentru ca dorinta sa se realizeze in viitor.

"Life is not a matter of holding good cards, but playing a poor hand well" -K.S. Bhargava
Zilele trecute am gasit un filmulet interesant pe tema aceasta - il puteti vizualiza aici (varianta lunga) sau aici (varianta scurta). Il recomand tuturor cu multa caldura!

"Tell your heart that the fear of suffering is worse than the suffering itself. And that no heart has ever suffered when it goes in search of its dreams." - Paulo Coelho

Wherever your heart is, there is your only Treasure.

No comments: