Tuesday, August 12, 2008

Londra in prag de sarbatoare

Am gasit un post mai vechi (din Iunie) ... de care am uitat total, inainte sa il public.... asa ca las textul original chiar daca e neterminat...


Din nou in Capitala... nu din estul europei, ci cea de pe Tamisa.. am plecat vineri seara tarziu, am calatorit cu niste meseriase pe tren, am ras (in gand, normal!) la discutiile dintre ele pe teme ce variau de la barfa cotidiana despre colegii/colegele de serviciu pana la planuri de business cu adus de haine din India sau Kashmir.. in Victoria Station m-a asteptat Stella, prietena mea chinezoaica. Of course, nevazand-o de mai bine de 6 luni, am stat aproape toata noaptea la povesti. D'ale noastre... am dormit 1 ora si am plecat in Luton by bus sa o astept pe mama. Faina calatoria pana in Luton - mi se pare ca aeroportul respectiv e super amplasat (am citit la un mom dat pe un blog al unei romance ca era frustrata ca de ce domne scrie acolo ca avionul o duce la Londra cand de fapt ea a aterizat in Luton, la o ora distanta? si cu ocazia asta tin sa o anunt pe domnisoara respectiva ca orice aeroport se amplaseaza afara din oras, la o distanta considerabila, except for the chopper stops care pot fi si in varful casei - nici Heathrow - aeroportul intl nu e in buricul targului! anyway... i'll move on)
am ajuns foarte de dimineata in oras, lumea abia incepea sa forfoteasca. Am fost la hotel si am facut un early checkin, apoi am taiat-o glont in St James Park unde era parada organizata de ziua reginei. Trooping the Color - cum ii spun ei. Adunatura mare de oameni, toti veniti din diverse colturi ale lumii ca sa o vada pe Regina.. well, probabil una din putinele ocazii in care poti sta la 3m de ea. Regina si-a facut aparitia intr-o superba caleasca, insotita de toata fanfara si toti calaretii din Garda Imperiala. Impresionant - asta e tot ce pot scrie... am traversat parcul si am mers pana la Buckingham, unde surprinsa am constatat ca se trageau focuri de tunuri in cinstea ei - alt moment care mi-a cam taiat rasuflarea. Apoi a fost parada aviatica.. speachless again.. las pozele sa vorbeasca.

No comments: