Saturday, August 2, 2008

Maruntisuri principiale..

Small Wonders a reusit sa curpinda atat de exact in postul acesta niste ganduri de-ale mele putin mai vechi si care au fost astazi rascolite.. mai bine, nu mai trebuie sa consum 'hartie' incercand sa le transpun eu in cuvinte..
Una peste alta, ca un sumar: fiecare om este doar ceea ce este si atat cat poate sa fie, indiferent ce isi doresc altii de la el sau ce idealuri au in legatura cu persoana sa. Nu sunt adepta tehnicii win-win in relatiile interumane. Pot sa imi cobor stacheta, stiu sa fac compromisuri, am invatat sa tolerez destul de multe... fara sa obtin nimic sau sa am vreo pretentie de asa ceva... dau cat pot si iau ceea ce mi se da. Limita mea e insa stabilita la ceva ce imi provoaca constant durere. De acolo, ma retrag in liniste sa imi ling ranile sau pur si simplu schimb fara regret directia.
Si pentru ca eu respect ceea ce sunt altii, am sa raman si eu ceea ce sunt, asa cum stiu sa fiu; iar daca asta nu este suficient pentru cineva, atunci cineva-ul acela nu este la randul sau suficient pentru mine.

No comments: