Friday, August 15, 2008

Ave Maria !

Ce zi... din nou, de Sf. Maria se intampla minuni. Anul trecut, am fost in Trafford Centre, singura, de nebuna, pt ca atunci nu cunosteam pe nimeni in Manchester. Si ca sa imi fac singura o bucurie, am fost sa imi cumpar ceva de la Clinique. Cata bucurie am simtit cand am primit cadou, din senin, de la o doamna pe care o am la inima acum, o trusa cu sample-uri Clinique - toata gama de produse. Cineva acolo Sus a avut grija de mine si chiar daca eram intre straini, am primit cadoul de ziua mea de nume..
Anul acesta, s-au intamplat 2 minuni: prima a fost de dimineata, cand am aflat ca cei de la firma unde fac proiectul au hotarat sa ma finanteze incepand de luna viitoare.. nu e o suma fantastica, dar e destul cat sa imi acopere toate cheltuielile de cazare, transport si masa. Am fost in al noualea cer.
Well, after all this, am hotarat sa merg la biserica de langa mine, care se cheama exact Sf Maria. Concertul de orga si corul au fost sublime.
Cand am ajuns acasa, o alta surpriza: am primit un cadou - un pachet ma astepta la receptie - un plic de la Oracle. Imi batea inima asa de tare ca nu intelegeam de ce mi-ar trimite Oracle un pachet... Insa cand l-am deschis am elucidat si misterul: bunul meu coleg Buks, mi-a trimis un CD al trupei Wrecking Crew al carui membru este. Buks, THANK YOU! Am fost coplesita de emotii...
Daca pana odinioara credeam ca numele Maria mi-a fost dat doar din pura intamplare, acum nu mai cred acest lucru... cred ca ma reprezinta si cred ca Sfanta Maria ma ocroteste.
Asa ca si departe de prieteni sau familie, cineva acolo sus ma iubeste!

2 comments:

LiaLia said...

La multi ani, Marie! Sa ti se indeplineasca toate visele si in plus cateva :) Multi pupici

Veronica said...

multumesc mult Lia! pup u 2