Friday, August 15, 2008

London Again :)

Ce curios ca am pus postul despre London ieri... pentru ca Luni o sa merg iar in aceeasi directie :) de data aceasta la un interviu, undeva in sudul Londrei, in Surrey. Si evident din nou, o sa raman peste noapte acolo, la Stella. Sa fiu sincera, abia astept sa merg!!! Asa ca in seara asta, in loc sa merg la somn ca o fata cuminte ce se pp ca ar trebui sa fiu mai ales inainte de prezentarea pe care o am iar maine la KSS, eu am stat sa fac o gramada de socoteli si de planuri de calatorie si de combinatii de trenuri si metrouri si alte cele trebuincioase acestei plecari. Presimt ca o sa ma mut in curand in Sud :P Pana atunci tineti-mi pumnii sa fiu successful la interviu ;)

1 comment:

LiaLia said...

Tzin pumnii stransi si astept mail cu detalii! Pupici