Sunday, April 13, 2008

13 Aprilie.... No comment

Azi am fost invitata out la ziua Harei si a lui Yannis.. Toata lumea vine si abia asteptam evenimentul pentru ca nu imi mai aduc aminte de cand nu am mai iesit afara (cred ca de la Pastile Catolic). Am avut o idee geniala sa le pregatesc o tarta cu budinca si capsuni.
De dimineata am fost doar cu mana pe check email si cu ochii pe telefon, asa ca din nou, o zi total pierduta in lumea mea din 88 Cosmopolitan. Pana am realizat eu ca se apropie ora la care trebuie sa ajung la locul de intalnire si eu nici ca ma apucasem de tarta. Am tasnit efectiv la bucatarie, am inceput sa scotocesc printre esente, plicuri si pliculete, sa constat cu stupoare ca NU aveam budinca... tragedie mare - cum fac eu tarta fara budinca - sun-o pe mama, zi-i sa intre online sa inventeze o reteta de crema care merge pe deasupra blatului. Mama saraca, da-i cu margarina, faina, ou si zahar. Eu cu un ochi pe laptop cu altul in oale... Mi-a iesit crema - destul de buna - avand in vedere ca a fost incropita la minut. Dar ghinioanele de 13 nu s-au terminat aici.... a urmat partea cu gelatina.. am turnat-o repede deasupra capsunilor desi era clocotita... si am bagat repede tarta la frigider. Nu cred ca am lasat-o 3 minute pt ca am realizat ca mai am doar jumate de ora pana sa plec. Asa ca am scos-o repede sa pun frisca.... am pus frisca la repezeala, am incercat sa incropesc un Y si un H on top, cand ma uit: frisca incepuse sa se topeasca........ Oh Noooooo..... am facut repede o poza si am bagat iarasi totul la frigider. Too late i am afraid - nu mai pot sa ma prezint cu un asemenea cadou... prea mult ghinion ma urmareste lately!!!!

1 comment:

Anonymous said...

brooker fyksa christine clothing palazzolo rajkot diary logicjohn marck stretching decade
lolikneri havaqatsu