Wednesday, April 9, 2008

Scurt, asa, in pauza de masa

Ieri la servici m-a intrebat un coleg daca le stiu pe fetele de la Cheeky Girls (sper ca am scris bine) si i-am raspuns senina ca tot ce stiu este ca una e combinata cu nush ce parlamentar de-al lor care seamana cu Screech din Saved By the Bell (comparatia mea a starnit rasete in tot biroul).
Intrebarea: sunt aceste fete populare in Romania? a ramas fara raspuns din partea mea pentru ca efectiv sunt in afara acestui subiect - nu am ascultat in viata mea vreo melodie de-a lor, nu imi amintesc sa fi vazut vreun clip cu ele pe posturile de muzica pe care le aveam la TV-ul de acasa, nu am auzit nici o piesa de-a lor nici macar la radio nici dimineata si nici seara cand conduceam inspre si dinspre servici. Deci: cat de faimoase sunt aceste fete? Nu stiu!
Se pare insa ca cele doua romance ale noastre nu sunt deloc suferite de britanici, au o imagine foarte proasta, ba chiar acelasi coleg, mi-a spus dupa vreo 10 minute: 'When you go back to Romania, please take the Cheeky Girls with you'

3 comments:

LiaLia said...

Sunt niste distruse vai de mama lor, din Cluj parca, de cativa ani prin Anglia, care daca nu stiu sa vorbeasca englezeste, romana cu atat mai mult nu stiu. Spune-le colegilor ofuscati ca ei, englezii, le-au lansat/cumparat/pus pe primul loc in topuri acum vreo 3 ani parca. Sa se spele pe cap cu ele, noi nu le vrem aici.

Veronica said...

Lia, le transmit maine mesajul tau :D

Veronica said...

Cheeky girls sunt iar in prim plan aici - se pare ca una din ele se marita cu parlamentarul - colegul meu m-a updatat - a tinut si sa precizeze ca el are 43 de ani si ea 20 si ceva :D ... eu am dat din cap si i-am zis: nu ma intereseaza - pt mine fiintele astea 2 nici nu exista