Friday, April 18, 2008

Me Myself and I

Acum 2 saptamani am descoperit primavara intr-una din cele mai frumoase gradini din Manchester. Ieri nu m-am putut abtine sa nu dau inca o tura pe acolo. Culmea e ca am facut o poza pe aceeasi banca... so this is me, acum 2 saptamani si in urma cu mai putin de 24 de ore... (se vad urmele lasate de timp, nu? :) .. )






La sugestia Liei am hotarat totusi sa pun si o poza cu mine vesela - nu este pe aceeasi banca dar este in aceeasi zi - cu ocazia asta tin sa informez pe toata lumea: ma mai apuca din cand in cand crize si doruri de casa, care casa de fapt, dupa indelungi ganduri, am concluzionat ca se rezuma la un cerc restrans de oameni. So don't worry about me!!! I am fine!! :) ma bucur inca de Anglia - cine stie cat mai stau pe aici.... so pana atunci: poza vesela, cu noua mea culoare de par.


2 comments:

LiaLia said...

Se vede ca esti obosita, dar mai e ceva, un dor, o melancolie in ochii tai. As vrea sa vad, pe aceeasi banca, un mare zambet, crezi ca poti? :) Pup

LiaLia said...

Hehe, sa fie intr-un ceas bun si la cat mai multe zambete!!!