Saturday, April 5, 2008

7 lucruri pe care majoritatea cunoscutilor NU le stiu despre mine

mmm - m-am gandit de mult timp la subiectul acesta si intr-o vreme am avut indoieli daca sa il expun, dar pana la urma i decided to give it a go:

  1. Cred in miracole (acum cativa ani am fost la Fatima in Portugalia m-am rugat pentru un singur lucru, cea mai mare dorinta a mea, si pana la sfarsitul anului dorinta mi-a fost implinita, cu toate ca imi petrecusem ani in incercarea de a o duce la indeplinire - asta e doar un exemplu)
  2. Mi-e imposibil sa vad un nor alb doar ca pe un simplu nor - mereu (dar absolut mereu) vad o forma in el: un cap, o barca, o inima, etc..
  3. Cand eram mica-mica si ma intreba cineva ce vreau sa fiu cand o sa cresc mare, le spuneam tuturor: doctorita - fiind puternic convinsa ca alta cale pentru mine nu exista. Si uite - ce departe de asta sunt acum :)
  4. Imi place mirosul hainelor curate (mai nou am descoperit ca imi place mirosul din Laundry - atat de mult ca uneori imi bag capul in incapere doar ca sa inspir 10 secunde acel miros.
  5. Cand eram mica am adorat desenele si muzica din Sandy Bell
  6. Imi plac maimutele si dintotdeauna mi-am dorit o maimutica a mea. Maimutele nu sunt doar dragalase, sunt si inteligente - pentru cine nu crede, recomand filmuletul acesta.
  7. Nu m-am indragostit niciodata la prima vedere (poate eventual de la a doua, a treia, etc. )
Sunt curioasa cate din cele de mai sus v-au fost cunoscute ...
si pentru ca acum exista persoane care stiu cate ceva despre mine, le provoc pe Irina si pe Adelle la acelasi lucru (girls, it is a must!)

5 comments:

Anonymous said...

Ai, iai, iai, ce imi faci tu mie :))
Le iau pe rand

A. Ce stiam eu despre tine:
stiam ca iti plac la nebunie maimutele si banuiam ca tu crezi in miracole. As mai adauga si faptul ca esti superstitioasa :D
Sa stii ca si mie mi-a placut la nebunie Sandy Bell si acum chiar as vrea un tricou.
B. 7 lucruri pe care nu prea le stie lumea despre mine
1. Imi place mult sa merg cu bicicleta si as merge cu ea la birou, dar in bucuresti nu prea e safe, asa ca as fi in stare sa ma mut pt asta.
2. Cand eram mica vroiam sa ma fac canotoare, dar parinti nu erau de acord, si au reusit sa ma pacaleasca vre-o 2 ani trimitandu-ma la cursuri de inot. Uite aici distanta :))
3. As vrea sa invat sa calaresc
4. Sunt maniaca cu ordinea, atat de tare incat nu pot lucra dc e dezordine pe birou
5. M-as uita oricand la Tom si Jerry si la Benny Hill
6. Nu pot sa ma uit la filme horror pt ca mi se face prea frica si nu pot dormi.
7. Nu imi place sa dormn singura

Veronica said...

Adelle, pot sa zic ca stiam 1 si 7 (7 pentru ca mi l-ai spus cand am venit sa dorm la tine dupa cutremur, mai stii?)
The same to me with 6 si chiar cu 3 - dar de 2 si 6 iti zic sincer ca habar nu aveam :)))

si acum intrebare: cand primesc si io o maimutza? :D

Anonymous said...

maimutza primesti cand o sa fii cuminte.

Veronica said...

dupa discutia pe care am avut-o cu Iri (si pe care o astept in continuare sa raspunda la provocare) am decis sa mai adaug niste chestii pe lista celor necunoscute de altii - ca atentionare, sunt cam ciudate, so please don't judge or laugh :D
1) cand eram mica-mica, imi placeau pasarile de curte - in special gainile.. mama mi-a povestit ca stateam ore intregi si le priveam, fara sa misc. ce mai tin eu minte e ca in urma unei certi cu tata, replica mea a fost: mai bine eram o gaina nu om :D -- i know it sounds funny, dar in spatele mesajului era ideea ca adoram gainile :D nu stiu exact ce am vazut eu atunci in lumea lor, dar cert e ca eram fascinata de ele.
2) cand am venit in Anglia m-am simtit ca si cum am fost trimisa in Exil. Ca intr-o Inchisoare. Uneori, inca mai simt asta..
3) mereu am afirmat ca urasc Bucurestiul - dar de multe ori, MI-E DOR DE EL! (how bizzarre is that?)
4) cea mai mare frica a mea este ca nu stiu ce ma asteapta dupa moarte. o sa fiu singura? (this is creappy so i will not get too deep into it), apoi frica de batranete... o batranete petrecuta singura...

O sa mai adaug cand imi mai amintesc cate ceva.

LiaLia said...

:) Multumesc pt aprecieri, sa stii ca te fur putin cu cele 7 lucruri si imi permit si sa te pun in lista mea de bloguri pe care le recomand. Pupici