Friday, April 18, 2008

Mancare de post

Aseara m-a intrebat Paula daca nu ii pot sugera vreo reteta de post - si pentru ca eu sunt novice in ale bucataritului i-am spus ca tot ce imi amintesc sunt mancarurile facute de mama acasa - orez, ciuperci, vinete, zacusca (ZACUSCA!! nici nu mai stiu ce gust are :(( ce pofta imi este), salata orientala, fasole... cam atat - sa fiu sincera, eu nu am prea tinut postul ca la carte - dar astazi, fiind vineri, am gatit: legume... si de dimineata am facut o salata de cruditati. Tot de post cred ca mai sunt spaghetele - dar mie nu imi prea plac. Ieri in schimb am mancat in Didsbury niste paste tare gustoase - linguini se chemau - erau facute in ulei de masline si mirodenii, cu branza, ciuperci salbatice si frunze de spanac - au fost servite cu paine cu usturoi - o delicatesa.
Deci se poate - si fara carne - si fara ou sau lapte (bine, admit, pastele de ieri contineau parmezan). Pentru cei care stiu o mancare buuuuuna si care e de post, ii rog sa imi dea o reteta - promit sa o pun in practica in Saptamana Mare.

5 comments:

Anonymous said...

Vero, nu vroiam neaparat de post, ci mancare fara carne si fara oua. Putea sa contina lactate.
Pana la urma am facut 3 chestii super super: sarmale su ciuperci, orez sarbesc si ghiveci calugaresc. Toate retetele sunt pe net. google-them :)

Veronica said...
This comment has been removed by the author.
Veronica said...

Paula - mersi mult! interesanta ideea cu sarmalele cu ciuperci... ma mai gandesc - ca am deja o varza - luata in avans :D

paula said...

Se fac exact ca cele cu carne, doar ca in loc de carne pui ciuperci. Sunt super super. Eu nu am avut varza acra, asa ca am facut cu varza dulce si bulion.

Anonymous said...

get facebook likes
buy facebook likes

http://my.cheng-tsui.com/node/683/talk?page=3 http://www.biotechinstitute.org/node/1616?page=1
facebook likes get facebook likes 1000 facebook likes
i have virus on it, when i turn it on it will show me the background but won't show me the task bar or any icons on it, like firefox, my computer, etc what should i do? the F8 isn't working it won't open that thing aswell, thanks for helping me

get facebook likes buy facebook likes [url=http://1000fbfans.info]get facebook likes [/url] buy facebook likes