Friday, April 4, 2008

Primul Oscar castigat (2)

Trebuie sa termin istorioara cursului:

Day 2 - 02 Aprilie
- plini de entuziasm, toti din echipa am inceput ziua in forma. La prima ora, fiecare echipa a avut de facut o mica sceneta despre ce a invatat din prima zi. Atunci am realizat ca nu am fost singurii care au avut probleme de time-management si de comunicare. Dar ne-am mobilizat si ne-am impartit taskurile, eu am desenat posterul - nu e calitate prea buna dar ideea era ca noi, echipa K, suntem conquerors pt ca sustinem research-ul in medicina - in felul acesta eradicam bolile care afecteaza omenirea, iar salvand vieti, oamenii vor salva la randul lor planeta.. stiu, suna putin SF dar o idee mai desteapta nu am avut din cauza discutiilor controversate din ziua precedenta. In imagine este un super hero care de fapt urca un zid (un fel de spiderman), fiecare caramida este o boala ce a fost eradicata (varicela, tuberculoza, etc).
Scenaristii au scris scenariul, noi fetele am lucrat la flyers (desigur cat mai glittering posibili), la fund raising am reusit sa strangem 15,000 lire dar a fost batalie mare. Am hotarat sa vindem 2000 de dvd-uri la pretul de 9.99 lire bucata.. deci bani aveam de-acum suficienti - puteam sa jucam toti ca personaje in film (fiecare actor anonim costa 1000 de lire).
Scriu mai jos articolul din jurnalul Variety publicat imediat dupa fund raising si care este legat de activitatea noastra:

"Konquerors Muster Army to Save the World"
"In a rush move, the Konquerors are promoting their 'completely new theory' for which they have 'no evidence at all'. They claim that medical research will solve all problems of disease, and that the average person will therefore suddenly become part of a 'new army, revolutionising the world'. By raising public awareness of medical research, they hope the public will raise up as a rainbow warriors to help save the environment. The Konquerors are sponsored by Happy-G-Lucky Biofuels, who are involved in a cash-for-honours scandal"

Evident, ati remarcat nota sarcastica :D mie personal mi-a placut articolul scris despre alta echipa si care suna cam asa:
"Team L yesterday made some highly controversial claims that the solution to the nuclear waste problem was to launch it into space; destination Mars. Doomsday Scientist/Astronomer, prof. Gemini Quark was quick to remind us that if the rocket propelling this toxic waste into space was to explode in the troposphere, this could spell the end for mankind. Team L, who refused to reveal the name of their upcoming movie release, made some outlandish remarks stating the only nuclear-related problem has been Cernobyl and that there was no use entering into discussion on the matter because the public were not aware anyway. Despite these dubious claims, we are all looking forward to seeing what promises to be a highly motivating and thought-provoking film that challenges us all to think carefully about our future behavior"

Pentru ca Tim (cameraman) a disparut si nu s-a prezentat la filmari, a trebuit sa joc eu rolul lui camera woman... Quite fun: am filmat la spital, in laboratoarele de cardiologie ale facultatii, in parc, pe holurile cladirilor (ni s-a zis ca nu avem voie sa filmam decat in campus si in perimetrul University of Manchester - sa avem grija la ce includem in decor ca sa nu fim acuzati de copyright -- btw: aici chiar se tine cont serios de asta - nici macar reclama mascata nu se face.. ) . Filmarile au fost insotite de cele mai hazlii momente, incepand cu mirarea celor din laboratoare cand repetam scenele de cate 5 ori pentru ca nu ne puteam stapani sa nu izbucnim ca niste copii de 3 ani in ras.. Dupa vreo 3 ore in care am reusit sa filmam 15 minute - o conferinta de presa unde am incercat sa tragem cu urechea la ce se intampla in echipele concurente, un team reinforcement si o analiza a zilei, am plecat toti obositi inspre casa.

- Day 3 - 03 Aprilie -- Premiera filmelor
- din motive 'tehnice' am intarziat in ultima zi - totusi colegii mei s-au bucurat atat de mult cand am ajuns!!! credeau ca i-am parasit si eu, cum ne-a parasit Tim cu o zi in urma.. asadar, am trecut urgent la treaba - trebuia facut montajul... alegerea muzicii a fost episodul cel mai haios, am incercat de la muzica tampita pana la scartaituri de usa, strigat de stafii, fluierat de tren, etc :) e funny sa vezi aceeasi imagine pe sound diferit - ori iti vine sa plangi ori sa razi ca un isteric.
Montajul a fost activitatea cea mai indelungata. Intre timp, fetele au lucrat la coperta DVD-ului si la prezentarea filmului, facuta sub forma de poveste parodie: "Once upon a time, there were...." + content + "and they lived happily after".
In sfarsit, dupa montaje, mult asteptata premiera!! Nu am iesit cel mai bun film dar cea mai buna prezentare a filmului si am luat Oscar !!

Toata activitatea a fost un succes - in curand o sa pun si poze, trebuie doar sa le primesc de la colegii mei de echipa.
si ca PS: am primit si prima mea diploma de la Univ din Manchester - diploma pe care am pus-o la panoul de onoare din camera mea :d

No comments: